Vůz FS.10 (spalovací) obsadil během tohoto roku na soutěžích 18. a 16. místo (Itálie a Maďarsko). I formule se spalovacím motorem ukázala, že Češi, nebo přinejmenším studenti studující na ČVUT, patří ke světové konstruktérské špičce. Letošní konstrukce „spalovací“ formule CTU CarTech s typovým označením FS.10 vycházela z úspěšné loňské koncepce FS.09. Veškeré síly týmu tak mohly být směřovány na optimalizaci dílčích konstrukčních celků. K optimalizaci došlo dále například v technologii zpracování uhlíkových vláken. Studenti-konstruktéři také posunuli v rámu motor blíž k pilotovi, čímž dosáhli příznivějšího rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravou.
Celková hmotnost FS.10 klesla na 195 kg (bez pilota). Díky výrazně vyššímu počtu testovacích kilometrů se podařilo precizněji odladit nastavení vozu pro reálné podmínky a hlavně vyzkoušet více různých variant. Právě finální nastavení podvozku se ukázalo v ostrém soutěžním nasazení jako klíčové. Formule dosahuje zrychlení 0 – 100km/h za 3,5 s a její výkon je 64 kW. Více informací najdete na http://cartech.cvut.cz/.
Dílčí výsledky z Mostu byly tři třetí místa, jedno páté, jedno šesté a jedno jedenácté místo. Tyto průběžné výsledky dohromady daly celkové třetí místo, přičemž na druhé místo chybělo pouhých 0,6 bodů a na první 18 bodů. Kvůli nepřízni počasí byla hlavní soutěž Endurace v těsně před koncem zrušena.